Στο blog μας μπορείτε να δείτε

Σάββατο 10 Μαΐου 2014

Κυριακή 11 Μαΐου, η μανούλα μας γιορτάζει!

Χαρούμενες προετοιμασίες για το πιο γλυκό πρόσωπο στη ζωή μας.

Ένα γλαστράκι με βασιλικό και ένα γλαστράκι χάρτινο που φέρνει ένα μήνυμα για τη μαμά.







Στο γλαστράκι είναι γραμμένο ένα μήνυμα για τη μαμά (και όχι μόνο).

Μαμά μου...
.....μη με παραχαϊδεύεις  , ξέρω πολύ καλά ότι δεν πρέπει να μου δίνεις πάντα ότι ζητώ.Σε δοκιμάζω για να δω
.....μη μου κάνεις παρατηρήσεις μπροστά στον κόσμο, αν μπορείς. Θα προσέξω περισσότερο αυτά που θα μου πεις, αν μου μιλήσεις ήρεμα, μια στιγμή που θα είμαστε οι δυο μας
.....μη δίνεις μεγάλη σημασία στις μικροαδιαθεσίες μου. Καμιά φορά δημιουργούνται για να κερδίσω την προσοχή που ζητούσα
.....μην ξεχνάς πόσο γρήγορα μεγαλώνω. Θα πρέπει να σου είναι δύσκολο να κρατήσεις το ίδιο βήμα με μένα, αλλά προσπάθησε σε παρακαλώ
....μην ξεχνάς πως δεν θα μπορέσω να αναπτυχθώ χωρίς πολλή κατανόηση και αγάπη. Αυτό ,όμως, δε χρειάζεται να σου το πω.



Μανούλες όλου του κόσμου " ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...